A Bács-Kiskun Megyei Kormányhivatal felhívja a lakosság figyelmét, hogy a 2018. április 8. napjára kitűzött országgyűlési választásokra való tekintettel, az illetékességi területén működő kormányablakok/okmányirodák 2018. április 6- április 8 közötti napokon (péntektől-vasárnapig) meghosszabbított nyitvatartási idővel – reggel 7 órától eset 19 óráig – állnak a névjegyzékben szereplő választópolgárok rendelkezésére a személyazonosításra alkalmas okmányok:
–állandó, illetve ideiglenes személyazonosító igazolvány,
–útlevél vagy
– kártya formátumú vezetői engedély – átvételére,
valamint a személyi azonosítót és lakcímet igazoló hatósági igazolvány pótlásának intézésre. A lakcímet igazoló hatósági igazolvány esetében csak és kizárólag annak pótlására lesz lehetőség, új lakcím létesítésére nem.