Tisztelt Lakosság!
A közigazgatási szervek hatékony és zavartalan működése megvalósításának egyik feltétele, a közszférában foglalkoztatott munkavállalókat megillető szabadnapok kiadásának előre látható ütemezése.
A 2012. március 1-jén hatályba lépett közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény lehetőséget biztosít igazgatási szünet elrendelésére, annak érdekében, hogy a polgármesteri hivatal dolgozói ezen időszak alatt vehessék ki szabadságaikat.
Kisszállás Község Önkormányzat Képviselő-testülete 14/2023.(I.26.) ÖK számú határozata szerint a Kisszállási Polgármesteri Hivatalban ez az igazgatási szünet időszak 2023. július 17-tól (hétfő) 2023. augusztus 4-ig (péntek) fog tartani, mely időszakban a hivatal csökkentett létszámban áll majd a lakosság rendelkezésére elsősorban a sürgős esetekben.
Továbbá tájékoztatjuk Önöket, hogy a Pénztár az igazgatási szünet ideje alatt az alábbi időpontokban tart nyitva:
2023.07.17-én 9:00 – 11:30-ig
2023.07.24-én 9:00 – 11:30-ig
2023.07.31-én 9:00 – 11:30-ig
2023.08.01-én 9:00 – 11:30-ig
2023.08.04-én 9:00 – 11:30-ig